Site Meter

Grått Nytt Hår xD

Gott nytt år på alla där ute som kollar på bloggen!! Ville bara önska alla en god jul, i efterskott, och ett Gott Nytt år!! Hoppas ni haft en bra kväll/natt och att 2012 börjar bra. För mig blir det snart att fylla år, 2 januari, 15 år äntligen får man se alla filmer på bio, jag vet, I'm wierd xD Mitt nyår vart bra, såg två fyrverkerier. Ett var vid fyra vilket jag glömde kamera på medan de andra följde kameran med på och jag filmade en stund, får se om jag lägger ut den senare när jag kommer hem, är för tillfället i Gävle. Kommer heller inga bilder i detta inlägg eftersom min data inte är uppe nu, inlägg från IPod!!    //Nicco <33

Kommentarer

Innan du Kommenterar:
- Alla elaka kommentarer tas bort, så lägg inte ner tid på det
- Tipsa oss om tävlingar och dagensblogg om du vill
- Du får inte kopiera någon bild utan tillåtelse
- Vill du göra bloglovinbyte eller länkbyte så är det bara att fråga

vi lovar att svara på alla kommentarer och checka in era bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback