Site Meter

IPhone 4s

Igår fick jag min IPhone som ingen visste att jag skulle få men ändå. Jag fick den i födelsedags present och hämtade ut den igår ^^ Jag hämtade den i Täby centrum och sprang runt där i två timmar och letade efter ett skall till 4s:en men det fanns typ ingenstans om man inte ville ha ett för 300, senare när jag kom hem (utan skall) så provar jag min pappas skall (han har 4:an) så funkar det perfekt ändå -.- Jag fick typ damp och idag köpte jag ett skall vart inte de coolaste menden skyddar bra :D



 

//Nicco ^^



Kommentarer

Innan du Kommenterar:
- Alla elaka kommentarer tas bort, så lägg inte ner tid på det
- Tipsa oss om tävlingar och dagensblogg om du vill
- Du får inte kopiera någon bild utan tillåtelse
- Vill du göra bloglovinbyte eller länkbyte så är det bara att fråga

vi lovar att svara på alla kommentarer och checka in era bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback