Site Meter

Sent Inlägg <33

Här kommer mitt sena inlägg, yeeah!! :D <33 Har precis varit ute och gått runt med musik. Min hund är mörk rädd så hon dissade mig totalt. Fegis.. :) Nu ska jag iaf försöka reta upp någon här hemma (Linnéa) för känner mig fett lonely och det är helt tyst här... haha och det här är vad jag gör när jag har tråk :D  Vad gör ni?? <33

Kram <33

Bilder från bowlingen <3



Hahah va tvungen att lägga upp den här bilden, ser ut som hon ska skita på sig :D <3


Kolla! Jag kom 2:a :) hahah du veet, om man räknar åt andra hållet ;)

//Amanda <33


Kommentarer
Postat av: Jonneh

Hej! vill du känna pengar på din blogg?(:

tryck -> http://rodluvaan.blogg.se/?tmp=07000849 och läs mer om det super enkelt och bra (får blädra ner en liten bit i bloggen)(: kram

2012-01-07 @ 00:15:41
URL: http://rodluvaan.blogg.se/
Postat av: Julia

-jag mår bara bra:)

vad gör dudå?

2012-01-07 @ 00:30:17
Postat av: Marika

-Allt är bra här med! Säg till när du följer mig, så gör jag det tillbaka! :)

2012-01-07 @ 11:06:20
URL: http://tuffast.webblogg.se/

Innan du Kommenterar:
- Alla elaka kommentarer tas bort, så lägg inte ner tid på det
- Tipsa oss om tävlingar och dagensblogg om du vill
- Du får inte kopiera någon bild utan tillåtelse
- Vill du göra bloglovinbyte eller länkbyte så är det bara att fråga

vi lovar att svara på alla kommentarer och checka in era bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback