Site Meter

Trött :)

Igår var jag super trött och kollade på The Lying Game som kom ut efter det så somnade jag -.- då var klockan bara åtta så de betyder att man vaknar vid 2 och har inte sovit mer än det inatt! Hur länge blir de.. typ sovit i 6 timmar! Suck* jag lär ju bli trött ikväll. Jag skulle också duschat igår kväll men så bart det inte heller utan jag fick duscha på morgonen istället (vilket jag inte gillar, eftersom att jag alltid fryser på morgonen). Aja, jag skriver väl något ikväll sen!
En liten bild från i sommars!

//Nicco ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en bra dag!

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker. :)

2012-01-12 @ 12:57:14
URL: http://johannaabrahamsson.devote.se/

Innan du Kommenterar:
- Alla elaka kommentarer tas bort, så lägg inte ner tid på det
- Tipsa oss om tävlingar och dagensblogg om du vill
- Du får inte kopiera någon bild utan tillåtelse
- Vill du göra bloglovinbyte eller länkbyte så är det bara att fråga

vi lovar att svara på alla kommentarer och checka in era bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback